Bevers

De Bevers zijn de jongste speltak binnen onze vereniging; deze speltak is bedoeld voor de jeugdleden tussen de 4 en 7 jaar.

Tijdens de opkomsten beleven de Bevers het Scoutingspel met het overkoepelende dorp “Hotsjietonia” als leidraad.
Hier knutselen en zingen ze met Fleur en Keet Kleur, leren zij over de natuur van Rebbel en Bas Bos. Sterre en Steven Stroom weten veel over andere landen en Rozemarijn kan heerlijk koken! Ook Professor Plof, Stanley Stekker, Stuiter en Noa wonen in Hotsjietonia.

De opkomsten van de Bevers vinden plaats op de zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur. Ze zijn vaak in en rondom ons clubhuis maar af en toe gaan ze ook op ontdekking in het bos!

Contactgegevens Bevers

Heeft u interesse, vragen na het lezen van het bovenstaande en/of lijkt het u of uw kind leuk om een keer met een opkomst mee te kijken? Vul dan snel onderstaand formulier in!